فروش کارتن و جعبه در شهریار

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..


در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.



( فروش ) های دیگر