مشاوره و اجرا کارتن و جعبه در قرچک

cartons and boxes-1
cartons and boxes-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 


هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

در گروه کارگاه های جعبه سازی و کارتن سازی آروین علاوه بر جعبه و کارتن های معمول و متداول در بازار این شرکت با بهره گیری از متخصصان طراحی صنعتی و گرافیک اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی های مختلف نظیر جعبه های کابل مخابراتی j-Y(st)Y و برای اولین بار جعبه خرما به صورت امروزی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است..

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر