شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سالها تجربهی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکتها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آنها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت میکند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.
✅ شرکت های زیادی مانند شرکت های چیذرسولماز (آلوچه) تولید کننده لواشک شرکت قاسم آباد و درستی (غذایی آماده و نیمه آماده) بهبود غذایی یگانه تولید کننده چیپس شرکت پونه تولید کننده پنیر پیتزا صنایع غذایی پاکان (آلوچه) تولید کننده لواشک شرکت سهندثابت (تنوری) تولید کننده کیک و کلوچه شرکت لبنیات کندی تولید کننده انواع لبنیات شرکت دیهیم داران و شرکت بهساب معطر تولید کننده انواع ادویه شرکت جهان خوشنام ماکارون تولید کننده ماکارانی در این شهرک صنعتی بوده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها موجود نیست.
متاسفانه از آنجاییکه در کشور ما فرهنگ کار گروهی وجود ندارد، هر واحد صنعتی به صورت جداگانه به فکر حل مشکلات خود میباشد. به عنوان مثال شرکت ستبران برای تولید خاک صنعتی مورد نیاز کارخانههای کاشی ایجاد شد تا واحدهای داخلی بتوانند هزینههای درصدی آمادهسازی خاک و ماده اولیه را کاهش دهند؛ ولی تولیدکنندگان داخلی کاشی است.قبال نکردند و همچنان مواد اولیه مورد نیاز را خود آماده میکنند.
در صنعت کاشی و سرامیک، مزیتها و نقاط قوت فراوانی وجود دارد. با مقایسه نقاط قوت این صنعت در سطح جهان و ایران مشخص میشود که این نقاط قوت در بیش از ۵ درصد موارد مشترک هستند و بخش دیگری از آن، تنها به کشور ایران اختصاص دارد که ممکن است. در دیگر نقاط جهان به عنون نقطه قوت مطرح نباشند.
با توجه به آمار داده شده، تا درصد هزینه هایی که از سوی بخشهای خصوصی تعاونی و دولت انجام میگیرد مربوط به ساختمان است. که این آمار اهمیت صنعت ساختمان را بیشتر جلوه می دهد. درصد هزینه در مورد ساختمان در خود ساختمان و درصد بقیه نیز برای لوازم مصرف می شود. جالب است. بدانید که در راه سازی % کارها ساختمانی است.، در ریل ها درصد و به صورت متوسط بخش های دیگر۵ درصد به عملیات ساختمانی مربوط میشوند. با این توصیف نباید صنعت بزرگ ساختمان را که درصد از فعالیت های عمرانی کشور به آن مربوط میشود را نادیده گرفت.
یکی از دلایل ضعف در این بخش، عدم تشکیل سازمانهای قوی در بخش معادن و کانیهای معدنی در کشور است. که این فعالیتها را هماهنگ نمایند. البته ناگفته نماند که در وزارت صنایع و معادن، بخشی وجود دارد که این مشکلات را پیگیری میکند. .
بنابراین تنها بعضی از شرکتهای داخلی صرفاً برای اینکه در بازارهای جهانی حضور داشته باشند اقدام به صادرات محصولات خود میکنند و میتوان گفت در این شرایط، صادرات به جای اینکه یک تصمیم اقتصادی باشد بیشتر یک تصمیم مدیریتی است. به این مفهوم که این شرکتها از دید مصالح بلندمدت خود و نه بر اساس سود حسابداری اقدام به صادرات مینمایند.