فروش کاغذ در شهرک صنعتی خوارزمی

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی خوارزمی به یکی از بهترین و بزرگ ترین شهرک های صنعتی تهران تبدیل می شود و با است.ان تهران فاصله قابل توجهی دارد. با توجه به اینکه می توان مسیر این شهرک صنعتی به است.ان تهران را با است.فاده از جاده های مختلف کوتاه کرد، سرمایه گذاری هایی برای احداث جاده های جدید انجام شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


Goldstein Research گزارش می دهد که منطقه آسیا و اقیانوسیه انتظار می رود ٪ ​​سهم درآمد بازار جهانی کاغذ در سال را در اختیار داشته باشد. بعلاوه، انتظار می رود آمریکای لاتین ٪ سهم درآمد جهانی بسته بندی کاغذ را تا پایان سال اشغال کند. این اتفاق به دلیل تولید عظیم کاغذ از برزیل است. که سالانه بیش از میلیون تن کاغذ تولید می کند.

کارخانه پیشگامان صنعت کاغذ جهت تولید انواع کاغذ بسته بندی و کرافت از کارتن های ضایعاتی O.C.C و N.C.C است.فاده می نماید.محصولات این شرکت شامل کاغذ تست لاینر ، کرافت لاینر،وایت تاپ، فلوتینگ و لاینر می باشد که به صورت دولایه و تک لایه قابل تولید و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

از نظر جغرافیایی، آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم بازار را در بازار جهانی کاغذ و تفاله به خود اختصاص داده است.. این امر عمدتا به این واقعیت نسبت داده می شود که چین، ژاپن و کره جنوبی از بزرگترین کشورهای تولید کننده کاغذ و بزرگترین مصرف کنندگان کاغذ با بیشترین تقاضا در صنعت بسته بندی کاغذ هستند.



( فروش ) های دیگر