فروش کاغذ در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


رشد بخش بسته بندی کالاهای مصرفی عمدتاً تحت تأثیر تغییرات جمعیتی و روند مصرف کننده مانند تقاضای راحتی و پایداری و همچنین افزایش نگرانی ها درباره زباله های بسته بندی پلاستیکی صورت خواهد گرفت. در نتیجه، انتظار می رود صنعت کاغذ جهانی با افزایش تقاضای بخش بسته بندی کاغذ در آینده نزدیک، بیشتر تقویت شود.

با توجه به اطلاعات جدول بزرگترین کشور تولید کننده کاغذ در جهان چین است. که سالانه حدود میلیون تن کاغذ تولید می کند. پس از آن ایالات متحده و ژاپن قرار دارند. این کشور بزرگ تولید کننده کاغذ بیش از ۵٪ از کل تولید کاغذ جهان را در سال تشکیل می دهند. سایر کشورهای بزرگ شامل آلمان، کره جنوبی، فنلاند، برزیل، کانادا، سوئد و ایتالیا هستند که بیشترین سهم تولیدات کاغذ را به خود اختصاص داده اند.

کاغذ عمدتا از الیاف چوب منشا جنگل های طبیعی یا مزارع چوب خمیر چوب ساخته می شود. با این حال، بیش از نیمی از محصولات کاغذی امروز از الیاف بازیافت شده و سایر منابع فیبر مانند باقی مانده های کشاورزی ساخته می شوند. هنوز هم پتانسیل عظیمی برای رشد در است.فاده از فیبرهای بازیافتی وجود دارد.



( فروش ) های دیگر