فروش کاغذ در ناحیه صنعتی بیجین ری

Paper-1
Paper-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


با توجه به اطلاعات جدول بزرگترین کشور تولید کننده کاغذ در جهان چین است. که سالانه حدود میلیون تن کاغذ تولید می کند. پس از آن ایالات متحده و ژاپن قرار دارند. این کشور بزرگ تولید کننده کاغذ بیش از ۵٪ از کل تولید کاغذ جهان را در سال تشکیل می دهند. سایر کشورهای بزرگ شامل آلمان، کره جنوبی، فنلاند، برزیل، کانادا، سوئد و ایتالیا هستند که بیشترین سهم تولیدات کاغذ را به خود اختصاص داده اند.

&#; پایداری در مقابل تا شدن، این خاصیت را به این ترتیب اندازه می‌گیرند که یک باریکه کاغذ را بارها به داخل و خارج تا می‌کنند تا پاره شود. همان‌طور که قبلا اشاره شد علاوه بر خصوصیات مکانیکی، برای کسانی که به کاغذ به‌عنوان محمل اطلاعات می‌نگرند، رنگ بیشتر از هر چیز دیگری مورد توجه است..

مصرف کاغذ در سطوح ناپایدار است. و در سطح جهان بخصوص در آسیا در حال افزایش است.. در حالی که در برخی از نقاط جهان مانند آفریقا در سطح دسترسی نابرابر باقی مانده است.. تحقیقاتی انجام شده است. که برای دستیابی به برخی آمارها انجام شده است..



( فروش ) های دیگر