مشاوره و اجرا کانکتور مخابراتی در شرق تهران

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.

یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 


کانکتور TNC شبیه کانکتور BNC است. با این تفاوت که این کانکتور پیچی است.. از این کانکتور با اطمینان در مکان های دارای ارتعاش و لرزش نیز است.فاده می شود. این کانکتور به نسبت کانکتور BNC در محدوده ی فرکانسی بیشتری قادر به کار است.، ضمن این که توان بالاتری را نیز می تواند تحمل کند. پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما درباره

انواع مختلفی از کانکتورهای مخابراتی در بازه‌ی کارکرد فرکانسی RF (Radio Frequency) و ماکروویو عرضه شده که توصیه می‌شود کانکتور مناسب هر کابل متناسب با عملکرد، بازه ی فرکانسی و شرایط کاری انتخاب شود تا حداکثر کارایی عاید شود.گزینش نامناسب و فاقد شرایط لازم یک

 همانطور که در ابتدا گفته شد کانکتور مخابراتی به قطعاتی گفته میشود که کابل را به تجهیزات دیگر متصل می نماید. کانکتور‌های مخابراتی به انواع کانکتور نرگی و مادگی طبقه بندی می شوند. کانکتور مادگی معمولا روی برد لحیم می شود و کانکتور نرگی روی کانکتور مادگی می نشیند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر