فروش کانکتور مخابراتی در شهر ری

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.


نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد. اتصال اگر به درستی صورت نگیرد میتواند موجب اتصال کوتاه، قطعی سیستم و ضعیف شدن سیگنال به علت بالا رفتن مقاومت اتصال، قطع و وصل شدن تصویر بر اثر لرزش شود.

 این کانکتور که بین سال های تا میلادی ساخته شده است.، به منظور اتصال کابل های کواکسیال به کار می‌رود. و عموماً در اسیلوسکوپ، گیرنده های امواج رادیویی و آنالیزرها مورد است.فاده واقع می شود. کاربرد کانکتور BNC منحصر به فرکانس های پایین و توان کم است.. کانکتور BNC در زمان اتصال قفل شده و روی همین اصل مناسب مکان های پرارتعاش نمی باشد. دو امپدانس و اهمی هم برای این نوع کانکتور عرضه می شود.که بایستی متناسب با نیاز سامانه ای که در آن به کار می‌رود، است.فاده شود. بازه‌ی فرکانس کاری کانکتور BNCکاربرد DC تا گیگاهرتز است.. کانکتور BNC توان وات تا وات را حمل می کند. و ولتاژی به میزان تقریبی ولت را انتقال می دهد. این نوع کانکتور در اتصال کابل کواکسیال تک هادی کاربرد دارد. ( دوربین های مداربسته، اتصال مانیتورها)

پرکاربردترین نوع کانکتور RF کانکتور N Type است.. این نوع کانکتور در حدود سال میلادی در آزمایشگاه بل توسعه یافت. این کانکتور در حالی که تا فرکانس گیگاهرتز را به خوبی عبور می دهد؛ نمونه ی دقیق آن در فرکانس گیگاهرتز نیز به خوبی عمل می کند. کانکتور N Type در کوپلر، نتورک و اسپکتروم کاربرد دارد. و اتصالی مطمئن را در امپدانس های و اهم فراهم می کند. 



( فروش ) های دیگر