فروش کانکتور مخابراتی در شهر قدس

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید بتوان گفت محله قلعه، اولین محله مسکونی شهرقدس امروزی است. که بین میدان قدس تا عمارت واقع شده‌است. البته در گذشته دور در کاووسیه، سرخ حصار، وارمینک، چمن، امامزاده و اسماعیل آباد سکونت‌هایی جریان داشته که در مقاطعی خالی از سکنه شده‌است. قلعه پس از است.قرار اولین مهاجرین خمسه و کاشی که برای همیشه ماندگار شدند ساخته شد. امروزه هم کاشی‌ها بیشتر در همین محله و امامزاده ساکن هستند. محله قلعه برج و بارو و دروازه ای داشته که شبها در آن بسته می شد و هنوز بین قدیمی‌ها مرسوم است. که می گویند اگر دیر بیایی در قلعه (یا به لفظ عامه

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد. اتصال اگر به درستی صورت نگیرد میتواند موجب اتصال کوتاه، قطعی سیستم و ضعیف شدن سیگنال به علت بالا رفتن مقاومت اتصال، قطع و وصل شدن تصویر بر اثر لرزش شود.

پرکاربردترین نوع کانکتور RF کانکتور N Type است.. این نوع کانکتور در حدود سال میلادی در آزمایشگاه بل توسعه یافت. این کانکتور در حالی که تا فرکانس گیگاهرتز را به خوبی عبور می دهد؛ نمونه ی دقیق آن در فرکانس گیگاهرتز نیز به خوبی عمل می کند. کانکتور N Type در کوپلر، نتورک و اسپکتروم کاربرد دارد. و اتصالی مطمئن را در امپدانس های و اهم فراهم می کند. 

یکی از رایج‌ ترین کانکتورهای مخابراتی موجود کانکتور BNC می باشد. BNC مخفف :  Bayonet Neill Concelman است.. این کانکتور برای اتصال کابلهای کواکسیال است.فاده میشود. این کانکتور در دهه پنجاه میلادی توسط آزمایشگاه بل ساخته شده که به صورت جنرال در تجهیزات آزمایشگاهی همانند اسیلوسکوپ ها، آنالایزرها و گیرنده‌ها کاربرد دارند. کانکتور BNC در توان و فرکانس پایین کاربرد دارد. این کانکتور در هنگام اتصال قفل می شود، از این جهت است.فاده از آن در قسمت های پرحرکت و با ارتعاش بالا، توصیه نمیشود.



( فروش ) های دیگر