فروش کانکتور مخابراتی در شهرک صنعتی پایتخت

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


✅ شرکت های زیادی مانند شرکت های چیذرسولماز (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت قاسم آباد و درستی (غذایی آماده و نیمه آماده) &#; بهبود غذایی یگانه تولید کننده چیپس &#; شرکت پونه تولید کننده پنیر پیتزا &#; صنایع غذایی پاکان (آلوچه) تولید کننده لواشک &#; شرکت سهندثابت (تنوری) تولید کننده کیک و کلوچه &#; شرکت لبنیات کندی تولید کننده انواع لبنیات &#; شرکت دیهیم داران و شرکت بهساب معطر تولید کننده انواع ادویه &#; شرکت جهان خوشنام ماکارون تولید کننده ماکارانی &#; در این شهرک صنعتی بوده و در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آنها موجود نیست.

یکی از شهرکهای صنعتی تابع شرکت شهرک های صنعتی است.ان تهران بوده که عملیات اجرایی شهرک مذکور در سال در شرق است.ان تهران و ۵ کیلومتری شهر تهران در مساحت هکتار شروع گردیده و زمین صنعتی آن برابر ۵ هکتار می باشد که تاکنون هکتار آن واگذار و واحدهای صنعتی بزرگی در آن در حال فعالیت هستند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


کابل های مخابراتی به دلیل اتقال دیتا، دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از کابل های برق متمایز می سازد. بر این اساس، این کابل ها بایستی به وسیله ی اتصال دهنده هایی به هم مرتبط شوند که دارای خصوصیات ذیل باشند: ایمن باشند - محکم باشند - باید قابلیت بارها جداشدن و اتصال مجدد را داشته باشند و ارزان باشند.

انواع مختلفی از کانکتورهای مخابراتی در بازه‌ی کارکرد فرکانسی RF (Radio Frequency) و ماکروویو عرضه شده که توصیه می‌شود کانکتور مناسب هر کابل متناسب با عملکرد، بازه ی فرکانسی و شرایط کاری انتخاب شود تا حداکثر کارایی عاید شود.گزینش نامناسب و فاقد شرایط لازم یک

نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد. اتصال اگر به درستی صورت نگیرد میتواند موجب اتصال کوتاه، قطعی سیستم و ضعیف شدن سیگنال به علت بالا رفتن مقاومت اتصال، قطع و وصل شدن تصویر بر اثر لرزش شود.



( فروش ) های دیگر