مشاوره و اجرا کانکتور مخابراتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


کانکتور TNC شبیه کانکتور BNC است. با این تفاوت که این کانکتور پیچی است.. از این کانکتور با اطمینان در مکان های دارای ارتعاش و لرزش نیز است.فاده می شود. این کانکتور به نسبت کانکتور BNC در محدوده ی فرکانسی بیشتری قادر به کار است.، ضمن این که توان بالاتری را نیز می تواند تحمل کند. پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما درباره

کابل های مخابراتی به دلیل اتقال دیتا، دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از کابل های برق متمایز می سازد. بر این اساس، این کابل ها بایستی به وسیله ی اتصال دهنده هایی به هم مرتبط شوند که دارای خصوصیات ذیل باشند: ایمن باشند - محکم باشند - باید قابلیت بارها جداشدن و اتصال مجدد را داشته باشند و ارزان باشند.

یکی از رایج‌ ترین کانکتورهای مخابراتی موجود کانکتور BNC می باشد. BNC مخفف :  Bayonet Neill Concelman است.. این کانکتور برای اتصال کابلهای کواکسیال است.فاده میشود. این کانکتور در دهه پنجاه میلادی توسط آزمایشگاه بل ساخته شده که به صورت جنرال در تجهیزات آزمایشگاهی همانند اسیلوسکوپ ها، آنالایزرها و گیرنده‌ها کاربرد دارند. کانکتور BNC در توان و فرکانس پایین کاربرد دارد. این کانکتور در هنگام اتصال قفل می شود، از این جهت است.فاده از آن در قسمت های پرحرکت و با ارتعاش بالا، توصیه نمیشود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر