فروش کانکتور مخابراتی در شهریار

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


 این کانکتور که بین سال های تا میلادی ساخته شده است.، به منظور اتصال کابل های کواکسیال به کار می‌رود. و عموماً در اسیلوسکوپ، گیرنده های امواج رادیویی و آنالیزرها مورد است.فاده واقع می شود. کاربرد کانکتور BNC منحصر به فرکانس های پایین و توان کم است.. کانکتور BNC در زمان اتصال قفل شده و روی همین اصل مناسب مکان های پرارتعاش نمی باشد. دو امپدانس و اهمی هم برای این نوع کانکتور عرضه می شود.که بایستی متناسب با نیاز سامانه ای که در آن به کار می‌رود، است.فاده شود. بازه‌ی فرکانس کاری کانکتور BNCکاربرد DC تا گیگاهرتز است.. کانکتور BNC توان وات تا وات را حمل می کند. و ولتاژی به میزان تقریبی ولت را انتقال می دهد. این نوع کانکتور در اتصال کابل کواکسیال تک هادی کاربرد دارد. ( دوربین های مداربسته، اتصال مانیتورها)

 همانطور که در ابتدا گفته شد کانکتور مخابراتی به قطعاتی گفته میشود که کابل را به تجهیزات دیگر متصل می نماید. کانکتور‌های مخابراتی به انواع کانکتور نرگی و مادگی طبقه بندی می شوند. کانکتور مادگی معمولا روی برد لحیم می شود و کانکتور نرگی روی کانکتور مادگی می نشیند.

پرکاربردترین نوع کانکتور RF کانکتور N Type است.. این نوع کانکتور در حدود سال میلادی در آزمایشگاه بل توسعه یافت. این کانکتور در حالی که تا فرکانس گیگاهرتز را به خوبی عبور می دهد؛ نمونه ی دقیق آن در فرکانس گیگاهرتز نیز به خوبی عمل می کند. کانکتور N Type در کوپلر، نتورک و اسپکتروم کاربرد دارد. و اتصالی مطمئن را در امپدانس های و اهم فراهم می کند. 



( فروش ) های دیگر