مشاوره و اجرا کانکتور مخابراتی در فیروزکوه

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی علاوه بر طبیعت زیبا، دارای آثار باستانی نیز می‌باشد. یکی از سه کتبیه معروف دوره قاجار در این تنگه واقع شده‌است. دو کتبیه دیگر در چشمه علی شهر ری و تونل وانا در جاده هراز واقع شده‌اند. هر سه این کتیبه‌ها به دستور فتحعلی شاه قاجار حکاکی شده‌است. فتحعلی شاه که دوران پیش از پادشاهی خویش را در شیراز گذرانده بود، با دیدن نقش برجسته‌های آن دیار، سه نفر به نامهای حجارباشی، نقاش باشی و معمارباشی را مسئول ساخت این سه کتبیه در تهران کرد. کتیبه واقع در تنگه واشی دارای ابعاد شش در هفت متر است. که وقایع زمان فتحعلی شاه دور تا دور کتیبه روایت شده‌است. بزرگ‌ترین نقش برجسته این کتیبه‌ها، نقش شکارگاه با تصویر اسب، نیزه و شکارهایش است. که در اطراف آن می‌توان عباس میرزا، علی قلی میرزا و علی نقی میرزا پسران فتحعلی شاه و همچنین نوادگانش را در حال شکار دید. این کتیبه که حدوداً ۸۵ ساله‌است به گونه‌ای در دل کوه حک شده که از بارش باران و تابش آفتاب در امان بوده‌است اما صنعت گردشگری به آن آسیب وارد نموده‌است.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد. اتصال اگر به درستی صورت نگیرد میتواند موجب اتصال کوتاه، قطعی سیستم و ضعیف شدن سیگنال به علت بالا رفتن مقاومت اتصال، قطع و وصل شدن تصویر بر اثر لرزش شود.

 همانطور که در ابتدا گفته شد کانکتور مخابراتی به قطعاتی گفته میشود که کابل را به تجهیزات دیگر متصل می نماید. کانکتور‌های مخابراتی به انواع کانکتور نرگی و مادگی طبقه بندی می شوند. کانکتور مادگی معمولا روی برد لحیم می شود و کانکتور نرگی روی کانکتور مادگی می نشیند.

کابل های مخابراتی به دلیل اتقال دیتا، دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از کابل های برق متمایز می سازد. بر این اساس، این کابل ها بایستی به وسیله ی اتصال دهنده هایی به هم مرتبط شوند که دارای خصوصیات ذیل باشند: ایمن باشند - محکم باشند - باید قابلیت بارها جداشدن و اتصال مجدد را داشته باشند و ارزان باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر