مشاوره و اجرا کانکتور مخابراتی در قرچک

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دسترسی از قرچک به تهران و بالعکس ساده است.. با تبدیل قطار حومه‌ای قرچک به مترو این دسترسی راحت تر هم خواهد شد. در حال حاضر قرچک مترو ندارد اما این شهر دارای ایستگاه های مترو مختلفی در نزدیکی خودش است. که به وسیله اتوبوس های شرکت واحد یا تاکسی های خطی به راحتی میتوان به قرچک رفت وآمد کرد. از جمله این ایستگاه ها می توان به ایستگاه شهر ری و ایستگاه مترو جوانمرد قصاب اشاره کرد. 

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..


حروف RJ مشخص کننده ی نوع و کاربرد کانکتور می باشد. از جمله کانکتورهای مخابراتی که مورد مصرف تلفنی و مخابراتی دارند، کانکتورهای Rj- و Rj- می باشند که یا پین فلزی دارند. کابل این کانکتورها دارای یا رشته است. و به همین منظور ساخته شده است..

کابل های مخابراتی به دلیل اتقال دیتا، دارای ویژگی هایی هستند که آنها را از کابل های برق متمایز می سازد. بر این اساس، این کابل ها بایستی به وسیله ی اتصال دهنده هایی به هم مرتبط شوند که دارای خصوصیات ذیل باشند: ایمن باشند - محکم باشند - باید قابلیت بارها جداشدن و اتصال مجدد را داشته باشند و ارزان باشند.

 این کانکتور که بین سال های تا میلادی ساخته شده است.، به منظور اتصال کابل های کواکسیال به کار می‌رود. و عموماً در اسیلوسکوپ، گیرنده های امواج رادیویی و آنالیزرها مورد است.فاده واقع می شود. کاربرد کانکتور BNC منحصر به فرکانس های پایین و توان کم است.. کانکتور BNC در زمان اتصال قفل شده و روی همین اصل مناسب مکان های پرارتعاش نمی باشد. دو امپدانس و اهمی هم برای این نوع کانکتور عرضه می شود.که بایستی متناسب با نیاز سامانه ای که در آن به کار می‌رود، است.فاده شود. بازه‌ی فرکانس کاری کانکتور BNCکاربرد DC تا گیگاهرتز است.. کانکتور BNC توان وات تا وات را حمل می کند. و ولتاژی به میزان تقریبی ولت را انتقال می دهد. این نوع کانکتور در اتصال کابل کواکسیال تک هادی کاربرد دارد. ( دوربین های مداربسته، اتصال مانیتورها)



( مشاوره و اجرا ) های دیگر