فروش کانکتور مخابراتی در ورامین

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

افسانه‌های تاریخی بسیاری را به ورامین نسبت می‌دهند، از زادگاه فریدون تا بهرام گور. ورامین یکی از شهرهای تاریخی است.ان تهران است. که قدمتی کهن دارد. می‌گویند ورامین چهاردهمین منطقه‌ای است. که به دست آریایی‌ها بنا شده است.. نام ورامین در فرهنگ اوستایی به‌معنای پناهگاه است.. در گذر زمان افراد مختلفی از قومیت‌های گوناگون به این شهر مهاجرت کرده‌اند؛ اما وجود تعدادی قلعه تاریخی نشان می‌دهد که فارغ از هرگونه مهاجرتی اکثر ساکنان این منطقه پیش از سلام زرتشتی بوده‌اند.


حروف RJ مشخص کننده ی نوع و کاربرد کانکتور می باشد. از جمله کانکتورهای مخابراتی که مورد مصرف تلفنی و مخابراتی دارند، کانکتورهای Rj- و Rj- می باشند که یا پین فلزی دارند. کابل این کانکتورها دارای یا رشته است. و به همین منظور ساخته شده است..

پرکاربردترین نوع کانکتور RF کانکتور N Type است.. این نوع کانکتور در حدود سال میلادی در آزمایشگاه بل توسعه یافت. این کانکتور در حالی که تا فرکانس گیگاهرتز را به خوبی عبور می دهد؛ نمونه ی دقیق آن در فرکانس گیگاهرتز نیز به خوبی عمل می کند. کانکتور N Type در کوپلر، نتورک و اسپکتروم کاربرد دارد. و اتصالی مطمئن را در امپدانس های و اهم فراهم می کند. 

نحوه اتصال کابل کواکسیال به کانکتور BNC، یکی از مهمترین نکات نصب یک سیستم مداربسته می باشد. اتصال اگر به درستی صورت نگیرد میتواند موجب اتصال کوتاه، قطعی سیستم و ضعیف شدن سیگنال به علت بالا رفتن مقاومت اتصال، قطع و وصل شدن تصویر بر اثر لرزش شود.



( فروش ) های دیگر