مشاوره و اجرا کانکتور مخابراتی در ورامین

Telecommunication connector-1
Telecommunication connector-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از روستاهای جذاب و دیدنی شهرستان ورامین، روستای خاوه است.. روستای خاوه در کیلومتری شرق بخش جواد‌آباد ورامین قرار دارد. درصورتی که در سفر به ورامین به دنبال مکان‌های سرسبز هستید، بازدید از روستای خاوه احتمالا نیاز شما را پوشش می‌دهد. طبیعت بسیار زیبا و آثار تاریخی این روستا، موجب محبوبیت بالای خاوه در بین گردشگران شده است..

شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

اقامت در ورامین اغلب به شکل اجاره ویلا، خانه و آپارتمان مبله محسوب می‌شود. این اقامتگاه‌ها تنوع بسیاری برای گردشگران دارد. اجاره این اقامتگاه‌ها از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن‌های مختلف امکان‌پذیر است.. یکی از این وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، اتاقک است.. برای اجاره ویلا، خانه یا آپارتمان مبله در ورامین می‌توانید به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک مراجعه کنید. هر قسمت که نیاز به راهنمایی یا سوال داشتید، کارشناسان پشتیبانی پاسخگوی شما هستند.


انواع مختلفی از کانکتورهای مخابراتی در بازه‌ی کارکرد فرکانسی RF (Radio Frequency) و ماکروویو عرضه شده که توصیه می‌شود کانکتور مناسب هر کابل متناسب با عملکرد، بازه ی فرکانسی و شرایط کاری انتخاب شود تا حداکثر کارایی عاید شود.گزینش نامناسب و فاقد شرایط لازم یک

یکی از رایج‌ ترین کانکتورهای مخابراتی موجود کانکتور BNC می باشد. BNC مخفف :  Bayonet Neill Concelman است.. این کانکتور برای اتصال کابلهای کواکسیال است.فاده میشود. این کانکتور در دهه پنجاه میلادی توسط آزمایشگاه بل ساخته شده که به صورت جنرال در تجهیزات آزمایشگاهی همانند اسیلوسکوپ ها، آنالایزرها و گیرنده‌ها کاربرد دارند. کانکتور BNC در توان و فرکانس پایین کاربرد دارد. این کانکتور در هنگام اتصال قفل می شود، از این جهت است.فاده از آن در قسمت های پرحرکت و با ارتعاش بالا، توصیه نمیشود.

حروف RJ مشخص کننده ی نوع و کاربرد کانکتور می باشد. از جمله کانکتورهای مخابراتی که مورد مصرف تلفنی و مخابراتی دارند، کانکتورهای Rj- و Rj- می باشند که یا پین فلزی دارند. کابل این کانکتورها دارای یا رشته است. و به همین منظور ساخته شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر