فروش کربن اکتیو خوراکی در تهران

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


کربن اکتیو (فعال) یا زغال فعال (activated carbon) یکی از مواد پرکاربرد در صنعت تصفیه آب است. که بیشتر به دو صورت پودری و گرانول (دانه ای) تولید می شود و برای جدا سازی رنگ و بو و مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و نیز در تسویه آکواریوم و است.خر و تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیز برای پاکسازی پوست و دندان است.فاده می شود.

کربن فعال یا زغال فعال نوعی از کربن است. که دارای حفره های کوچک با مقدار حجم پایین می باشد که سطح در دسترس برای جذب و واکنش های شیمیایی را افزایش می دهد. به دلیل وجو این حفرات ریز، گرم از آن دارای سطحی به اندازه بیش از متر مربع است.. به دلیل این نوع سطح بالا، مقدار جاذب زغال فعال نیز بالا می باشد. انواع آن در کربن اکتیو پودری، زغال فعال گرانولی، کربن بلک دانه ای و زغال اکتیو بافته شده با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است.. برای تولید کربن فعال از موادی چون زغال سنگ، پوسته نارگیل، پوسته گردو و &#; است.فاده می کنند.

امروزه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی بسیار مشهود است.. به طور کلی مزه و رنگ نامناسب در غذا و نوشیدنی باید حذف شود و ناخالصی های آن باید رفع گردد. کربن فعال خوراکی یک ماده موثر برای حرف این نوع اضافات است.. کربن اکتیو نوریت و گرانول به دلیل داشتن منافذ زیاد و سطح متخلخل دارای قابلیت جذب انواع ترکیبات شیمیایی مناسب است.. در حال حاضر تولید کنندگان نوشیدنی، به آب با خلوص بالا نیاز دارند و در نتیجه تامین اب از منابع دیگر نیاز به تصفیه است.. از این رو باید اقدام به خرید کربن فعال از تولید کننده زغال اکتیو کنند. در ادامه این مطلب از



( فروش ) های دیگر