تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در جنوب تهران

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نازی آباد یکی از قدیمی‌ترین و مهم ترین محله های جنوب تهران می باشد که بسیاری از آن به عنوان عروس جنوب تهران یاد می کنند و لقب جردن جنوبی را به آن داده اند. بسیاری تصور می‌کنند دلیل نامگذاری این محله به دلیل ساخت و ساز هایی می باشد که در زمان رضاشاه آلمانی‌ها انجام داده اند ولی این محله بیشتر به دلیل اینکه نازخاتون یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه مالک آن بوده نامگذاری شده و تا سال این محله &#;ناز آباد&#; خوانده می شده است.. در این محله وسیع بیش از میدان وجود دارد که مهمترین میدان این منطقه بازار دوم می باشد که به خیابان اکبر مشهدی (پارس قدیمی) و ته خط متصل می باشد. در راستای خیابان نازی آباد مغازه های متعددی ساخته شده و آن را به بورس خرید لباس تبدیل کرده است.. بسیاری این محله را به عنوان اصلی ترین بخش جنوب تهران به حساب می آورند.

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.


از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.

اب میوه ها از ترکیباتی مانند ملانوئیدین و پلی فنول ها در ساختار خود است.فاده می کنند. برای رنگ زدایی از این محصولات از کربن اکتیو است.فاده می کنند. در ضمن این ماده طعم های نامطلوب که به دلیل افزودن مواد شیمیایی به وجود می آید، از بین می برد.

یکی از متداول ترین کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی است.فاده از ان برای خالص سازی و رنگزدایی شربت نیشکر پیش از کریستالیزه شدن است. تا شکرهای گرانوله شده و سفید رنگ به وجود آید. همچنین از آن برای تولید شکر از نیشکر برای جذب رنگدانه های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر