فروش کربن اکتیو خوراکی در جنوب تهران

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

این منطقه از مناطق جنوب شرقی تهران است. که در توسط کوه های جنوب شرقی احاطه شده و تنها راه ارتباطی این محله با تهران از راه غرب است. .منطقه از قدمت بالایی هم برخوردار است. که در مطلب اختصاصی این منطقه به آن پرداخته ایم . محله های منطقه تهران عبارتند از :

افسریه از قدیمی ترین و اصلی ترین محله های جنوب تهران می باشد که از غرب به بزرگراه بسیج و از جنوب به شهرک والفجر ختم می شود این منطقه که بیشتر برای نظامی ها طراحی شده است. امروزه تغییر بافت داده و یکی از محله های سنتی و رو به رشد جنوب تهران می باشد. بسیاری از ساختمان های افسریه خانه های ویلایی با قطعات متری می باشد که امروزه به دلیل شهرسازی مدرن تغییر ساختار داده و آپارتمان های جدید جای این خانه های ویلایی را گرفته است..


کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی : کاربردهای کربن اکتیو در صنایع گوناگون غیرقابل شمارش است.. از کربن اکتیو خوراکی در صنایع غذایی و نوشیدنی به عنوان یک رنگ زدا از انواع آبمیوه ها و عصاره های گوناگون است.فاده می کنند. در ضمن این ماده خارق العاده موجب از بین بردن ترکیبات آلی محلول از فیلترهای بستر ثابت شده و بو و مزه ی قندهایی مانند لاکتوز و فوکتوز را تنظیم می نمایید. در مقالات قبلی از

در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

کربن فعال میله ای که به نام کربن اکتیو مدادی نیز شناخته می شود، شکلی است.وانه ای دارد. این مدل کربن فعال اکسترودد یا است.وانه ای کمترین میزان غبار، قدرت مکانیکی بسیار بالا و افت فشار بسیار پایینی دارد که موجب می شود بیشترین کارایی را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر