فروش کربن اکتیو خوراکی در دیزین

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

این مسیر از تهران و بدون ترافیک ساعت و نیم طی می‌شود. یک مسیر دیگر از تهران به دیزین، مسیر فشم در لشکرک است.. از اتوبان بابایی وارد جاده لشکرک شده و دوراهی قوشک را به سمت فشم بروید تا به دیزین برسید. محور شمشک به دیزین در اینجا قرار دارد و در فصل زمستان به علت سردی و برودت هوا بسته است.. همان طور که گفته شد مهم‌ترین مشخصه دیزین پیست اسکی آن می‌باشد که با وجود قدمت ‌ساله هنوز هم فدراسیون جهانی آن را تائید می‌کند. در تهران پیست‌های اسکی دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک به پای دیزین نمی‌رسند.

پیست اسکی دیزین مشتاقان خود را از دود و دم شهر دور می‌کند و در انتهای جاده‌ای کوهستانی، اوقات خوشی را در بیشتر روزهای سال برای آن‌ها رقم می‌زند. این مجموعه برای همه افراد با همه سلیقه‌ها و مهارت‌ها، سرگرمی‌های بسیاری دارد. اگر اهل اسکی یا سرما و برف هم نباشید این منطقه می‌تواند با تفریحات تابستانه نظر شما را جلب کند.


شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است. که به پشتوانه سالها تجربه و تحقیق و به پاس همکاری با مهندسین و کارشناسان این حوزه و به کار گیری ماشین آلات پیشرفته توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و برون مرزی نقش مهمی ایفا کند و اکنون یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب کشور است..

کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی : کاربردهای کربن اکتیو در صنایع گوناگون غیرقابل شمارش است.. از کربن اکتیو خوراکی در صنایع غذایی و نوشیدنی به عنوان یک رنگ زدا از انواع آبمیوه ها و عصاره های گوناگون است.فاده می کنند. در ضمن این ماده خارق العاده موجب از بین بردن ترکیبات آلی محلول از فیلترهای بستر ثابت شده و بو و مزه ی قندهایی مانند لاکتوز و فوکتوز را تنظیم می نمایید. در مقالات قبلی از

لازم به ذکر است. که میزان سطح کیفی زغال فعال در صنعت غذایی بسیار مهم است. و است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی ها را از محصولات خوراکی حذف کند. در ادامه شما را با کاربردهای این ماده در صنعت غذایی و نوشیدنی آشنا می کنیم.



( فروش ) های دیگر