تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شمال تهران

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جالب است. بدانید که در محله های شمال تهران واقع در منطقه ، تعداد بسیار زیادی از مراکز خرید، و مجتمع های تجاری و اداری وجود دارد. در واقع در هر کدام از این مناطق، حداقل یک مرکز خرید وجود داشته و در نتیجه ساکنین محله های شمال تهران می توانند به سادگی اقدام به خرید از این مراکز تجاری کنند. از جمله مراکز خرید و تجاری موجود در منطقه می توان موارد زیر را نام برد:

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

دروس که از آن به عنوان دره روس ها نیز یاد می شود در مجاورت محله قلک قرار گرفته و از مهم ترین محله های تهران به حساب می آید. این محله که بخشی از منطقه تهران می باشد بیشتر به دلیل خیابان بندی اصولی و بر اساس است.انداردهای جهانی شناخته می شود. این منطقه از نظر قدمت ابتدا تصور می شد به زمان قاجاریه باز می گردد ولی اکتشافات باستان شناسی نشان می دهد زندگی در این منطقه به هزاران سال می رسد.


امروزه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی بسیار مشهود است.. به طور کلی مزه و رنگ نامناسب در غذا و نوشیدنی باید حذف شود و ناخالصی های آن باید رفع گردد. کربن فعال خوراکی یک ماده موثر برای حرف این نوع اضافات است.. کربن اکتیو نوریت و گرانول به دلیل داشتن منافذ زیاد و سطح متخلخل دارای قابلیت جذب انواع ترکیبات شیمیایی مناسب است.. در حال حاضر تولید کنندگان نوشیدنی، به آب با خلوص بالا نیاز دارند و در نتیجه تامین اب از منابع دیگر نیاز به تصفیه است.. از این رو باید اقدام به خرید کربن فعال از تولید کننده زغال اکتیو کنند. در ادامه این مطلب از

شرکت سیلیس همدان با قریب به سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس در است.ان تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی ما افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است. .

از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.



( تولید و ساخت ) های دیگر