فروش کربن اکتیو خوراکی در شمال تهران

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجتمع تجاری ارگ، بازار تجریش و غیره، سبب شلوغی بیشتر این محله شده‌اند؛ بنابراین تجریش بیشتر از قبل مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.. از آنجا که تجریش در ارتفاع متری از سطح دریا قرار گرفته است.، آب‌وهوایی معتدل و متمایل به سرد دارد. این محله زیبا از شرق به قیطریه، از شمال به جعفرآباد، از غرب به الهیه و از جنوب به امانیه منتهی می‌شود.

نیاوران به عنوان بخشی از منطقه شهرداری تهران از غرب با محله معروف و پر رفت‌وآمد تجریش، از شرق با محله خوش آب‌وهوای دارآباد، از جنوب با فرمانیه و از شمال با یکی از دیدنی‌ترین چشم‌اندازهای پایتخت یعنی ارتفاعات کلک‌چال در ارتباط است..

در شمال تهران پروژه های مسکونی و اداری در حال ساخت بسیاری به چشم میخورند . هرچند که بعضی از سازندگان به دلیل عدم نیاز مالی تا اتمام پروژه از فروش واحد ها خودداری میکنند اما سازندگان بسیاری هم برای ادامه ساخت پروژه نیاز به تامین مالی از طریق


کربن اکتیو (فعال) یا زغال فعال (activated carbon) یکی از مواد پرکاربرد در صنعت تصفیه آب است. که بیشتر به دو صورت پودری و گرانول (دانه ای) تولید می شود و برای جدا سازی رنگ و بو و مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و نیز در تسویه آکواریوم و است.خر و تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیز برای پاکسازی پوست و دندان است.فاده می شود.

همانطور که بالاتر مشاهده کردید ، کربن اکتیو یکی از پرکاربرد ترین ماده های دنیا میباشد که در این مطلب فقط به گوشه ای از آن اشاره شد . همچنین از کربن فعال خوراکی در تمامی محصولات غذایی و نوشیدنی ای که در قفسه های هاپرمارکت ها و سوپرمارکت ها مشاهده میکنید به نحوی است.فاده شده است. ، این نشانگر اهمیت و بازار فروش بسیار گسترده این محصول میباشد . نکته قابل توجه اینکه در کشور ایران بیشتر از ۸ درصد کربن فعال مصرفی از طریق واردات تامین میشود به همین دلیل راه اندازی خط تولید این محصول یک تصمیم و یک سرمایه گذاری بسیار بهینه و به جا خواهد بود.

کربن فعال میله ای که به نام کربن اکتیو مدادی نیز شناخته می شود، شکلی است.وانه ای دارد. این مدل کربن فعال اکسترودد یا است.وانه ای کمترین میزان غبار، قدرت مکانیکی بسیار بالا و افت فشار بسیار پایینی دارد که موجب می شود بیشترین کارایی را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر