تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهر جدید اندیشه

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.

کربن اکتیوهایی که در صنایع غذایی کاربرد دارند، با آنچه برای سایر صنایع است.فاده میشوند از نظر شکل ممکن است. متفاوت باشند. علاوه بر شکل ظاهری، درجه خلوص و کیفیت نیز در آنها اهمیت بسیار زیادی داشته و باید در بالاترین سطح باشد تا نتیجه خوبی از آنها دریافت شود. در حالت کلی از پرکاربردترین نوع کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به نوع پودری و گرانولی اشاره نمود. در برخی از خطوط تولید صنایع غذایی از کربن های گرانولی یا بلاکی و در برخی از پودری است.فاده میشود.

در ابتدا توجه به این نکته فوق العاده مهم است. که سطح کیفی کربن اکتیو در صنعت غذایی بسیار مهم است. و به این صورت است. که است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی محصولات خوراکی را از بین ببرد. در ادامه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی و نوشیدنی را معرفی کرده و به توضیح آن می پردازیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر