فروش کربن اکتیو خوراکی در شهر جدید اندیشه

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.

با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.


کربن فعال یا زغال فعال نوعی از کربن است. که دارای حفره های کوچک با مقدار حجم پایین می باشد که سطح در دسترس برای جذب و واکنش های شیمیایی را افزایش می دهد. به دلیل وجو این حفرات ریز، گرم از آن دارای سطحی به اندازه بیش از متر مربع است.. به دلیل این نوع سطح بالا، مقدار جاذب زغال فعال نیز بالا می باشد. انواع آن در کربن اکتیو پودری، زغال فعال گرانولی، کربن بلک دانه ای و زغال اکتیو بافته شده با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است.. برای تولید کربن فعال از موادی چون زغال سنگ، پوسته نارگیل، پوسته گردو و &#; است.فاده می کنند.

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است. که به پشتوانه سالها تجربه و تحقیق و به پاس همکاری با مهندسین و کارشناسان این حوزه و به کار گیری ماشین آلات پیشرفته توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و برون مرزی نقش مهمی ایفا کند و اکنون یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب کشور است..

درود بر شما ایا میشه ذغال اکتیو لوله ای رو خرد کرد و آنرا به قطعات کوچکتر بجهت جذب بیشتر تبدیل نمود ؟آیا در روند تصفیه اخلال بوجود نمیاد؟من از نوع گرانول یا پودری میخوام ولی بدلیل موجود نبودن میخوام همین است.وانه ای رو خرد کنم ایا این کار شدنی هست ؟مشکلی پیش نمیاد ؟ ممنون



( فروش ) های دیگر