تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهر ری

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


شرکت سیلیس همدان با قریب به سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس در است.ان تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی ما افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است. .

شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است. که به پشتوانه سالها تجربه و تحقیق و به پاس همکاری با مهندسین و کارشناسان این حوزه و به کار گیری ماشین آلات پیشرفته توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و برون مرزی نقش مهمی ایفا کند و اکنون یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب کشور است..

امروزه انواع جدیدی از صافی های ذغالی با نام کربن اکتیو تولید شده است. که در مدل معروف میله ای، پودری و گرانوله در بازار عرضه گردیده است.. ذغال های فعال شده بیشتر ناخالصی ها را جذب می کنند و به عبارت دیگر توانایی زیادی در جذب عناصر غیر نجیب دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر