تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهر ری

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


کربن فعال یا زغال فعال نوعی از کربن است. که دارای حفره های کوچک با مقدار حجم پایین می باشد که سطح در دسترس برای جذب و واکنش های شیمیایی را افزایش می دهد. به دلیل وجو این حفرات ریز، گرم از آن دارای سطحی به اندازه بیش از متر مربع است.. به دلیل این نوع سطح بالا، مقدار جاذب زغال فعال نیز بالا می باشد. انواع آن در کربن اکتیو پودری، زغال فعال گرانولی، کربن بلک دانه ای و زغال اکتیو بافته شده با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است.. برای تولید کربن فعال از موادی چون زغال سنگ، پوسته نارگیل، پوسته گردو و &#; است.فاده می کنند.

گلوکز، ساکاروز و فروکتوز از مهم ترین مواد شیرین کننده می باشند که در صنایع غذایی مورد است.فاده قرار میگیرند. برای تصفیه این مواد از کربن فعال های پودری و گرانولی است.فاده میشود. کربن فعال های مورد است.فاده در این صنعت قادر به بهبود رنگ این مواد بوده و با حذف سایر مواد اضافه موجود در آنها کیفیت را تا حد زیادی افزایش می دهند.

یکی از متداول ترین کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی است.فاده از ان برای خالص سازی و رنگزدایی شربت نیشکر پیش از کریستالیزه شدن است. تا شکرهای گرانوله شده و سفید رنگ به وجود آید. همچنین از آن برای تولید شکر از نیشکر برای جذب رنگدانه های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر