تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهر قدس

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


صنعت تولید مواد غذایی و آشامیدنی، یکی از سختگیرانه ترین صنایع است.. بسیار مهم است. که بهداشت عمومی اولویت اصلی تولید کننده باشد و هرگونه ناخالصی یا آلودگی بالقوه خطرناک ، حذف شود. است.فاده از کربن فعال نه تنها برای از بین بردن آلاینده های سمی ، بلکه برای تغییر طعم ، رنگ و بو نیز یک گزینه عالی است.. محصولات کربن فعال ما همچنین به طور گسترده ای برای تصفیه آب توسط تولیدکنندگان نوشیدنی که از آنها می توانند از خالص ترین آب در فرآیندهای خود است.فاده کنند ، است.فاده می شود.

یکی از مهم ترین نکات که باید در نظر گرفته شود داشتن کیفیت بالای کربن مخصوصا جهت است.فاده در صنایع غذایی میباشد به این دلیل که با کربن کم کیفیت آلایندگی و مواد زائد محصولات غذایی را به خوبی نمیتوان از بین برد . در ادامه لیستی از کاربرد های کربن اکتیو خوراکی را برایتان با توضیح لازم آورده ایم

برای تهیه آب میوه از زغال فعال به عنوان یک ماده برای رنگ زدایی است.فاده می کنند که محصولات با سری های مختلف برای رنگ های روشن و تیره مفید هستند. همچنین از آن ها برای بوزدایی و حذف پاتولین است.فاده می کنند. قندها که از مواد اصلی ساخت نوشیدنی ها هستند، قندهای مانند فروکتوز و لاکتوز را پیش از است.فاده باید خالص سازی کرد. از این رو از کربن فعال برای تهیه ی نوشیدنی ها و برای رنگ زدایی از محلول های قندی مورد است.فاده قرار می دهند.



( تولید و ساخت ) های دیگر