تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درباره شرکت: شرکت شهرآفتاب باپشتوانه سالها تجربه و فعالیت درحوزه تولید نایلون، نایلکس ، سلفون وظروف یکبارمصرف و همچنین با تاسیس کارخانه فعالیت خود را آغاز کرد. شهر آفتاب با محوریت بخشیدن به سفارشات چاپ و تبلیغات ازسال رضایت مشتریان با هدف توسع...

نمایندگی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دیگر رویا نیست ، درواقعیت به آینده خودت و فرزندانت بیندیش بازنشستگی خود و فرزندانتان بیمه تکمیلی، پوشش بیماریهای خاص، پوشش پزشکی حادثه،پوشش عمل های جراحی، بیمه آتش سوزی منزل، غرامت از کار افتادگی، غرامت ...

در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.


شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است. که به پشتوانه سالها تجربه و تحقیق و به پاس همکاری با مهندسین و کارشناسان این حوزه و به کار گیری ماشین آلات پیشرفته توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و برون مرزی نقش مهمی ایفا کند و اکنون یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب کشور است..

در ابتدا توجه به این نکته فوق العاده مهم است. که سطح کیفی کربن اکتیو در صنعت غذایی بسیار مهم است. و به این صورت است. که است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی محصولات خوراکی را از بین ببرد. در ادامه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی و نوشیدنی را معرفی کرده و به توضیح آن می پردازیم.

اولین بار و بطور رسمی در سال میلادی اولین صافی ذغالی برای حذف بو و طعم آب بکار رفت و در سال بعد یعنی در سال میلادی در شیکاگو از کربن اکتیو های ابتدایی که بیشتر شبیه صافی های ذغالی بودند، برای حذف کلر آب آشامیدنی است.فاده شد. همچنین در همان سال در کشور آلمان نیز بوسیله همین مواد برای حذف فنل آب رودخانه است.فاده شد.



( تولید و ساخت ) های دیگر