فروش کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی شمس آباد

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عملیات اجرایی شهرک صنعتی شمس‌آباد در سال با وسعتی بالغ بر سه هزار هکتار به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه پایه‌گذاری گردید. در حال حاضر کلیه زمین‌های صنعتی آن با قرار داد منعقده واگذار گردید که در حال حاضر تعداد واحدهای صنعتی فعال در این شهرک بالغ بر واحد صنعتی بوده و وسعت زمین‌های صنعتی به دوبخش با مقدار هکتار آن طرح موجود و ۸ هکتار آن در طرح توسعه است..

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


درود بر شما ایا میشه ذغال اکتیو لوله ای رو خرد کرد و آنرا به قطعات کوچکتر بجهت جذب بیشتر تبدیل نمود ؟آیا در روند تصفیه اخلال بوجود نمیاد؟من از نوع گرانول یا پودری میخوام ولی بدلیل موجود نبودن میخوام همین است.وانه ای رو خرد کنم ایا این کار شدنی هست ؟مشکلی پیش نمیاد ؟ ممنون

شرکت سیلیس همدان با قریب به سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس در است.ان تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی ما افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است. .

صنعت تولید مواد غذایی و آشامیدنی، یکی از سختگیرانه ترین صنایع است.. بسیار مهم است. که بهداشت عمومی اولویت اصلی تولید کننده باشد و هرگونه ناخالصی یا آلودگی بالقوه خطرناک ، حذف شود. است.فاده از کربن فعال نه تنها برای از بین بردن آلاینده های سمی ، بلکه برای تغییر طعم ، رنگ و بو نیز یک گزینه عالی است.. محصولات کربن فعال ما همچنین به طور گسترده ای برای تصفیه آب توسط تولیدکنندگان نوشیدنی که از آنها می توانند از خالص ترین آب در فرآیندهای خود است.فاده کنند ، است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر