تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی پرند

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.


اولین بار و بطور رسمی در سال میلادی اولین صافی ذغالی برای حذف بو و طعم آب بکار رفت و در سال بعد یعنی در سال میلادی در شیکاگو از کربن اکتیو های ابتدایی که بیشتر شبیه صافی های ذغالی بودند، برای حذف کلر آب آشامیدنی است.فاده شد. همچنین در همان سال در کشور آلمان نیز بوسیله همین مواد برای حذف فنل آب رودخانه است.فاده شد.

در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

کربن اکتیوهایی که در صنایع غذایی کاربرد دارند، با آنچه برای سایر صنایع است.فاده میشوند از نظر شکل ممکن است. متفاوت باشند. علاوه بر شکل ظاهری، درجه خلوص و کیفیت نیز در آنها اهمیت بسیار زیادی داشته و باید در بالاترین سطح باشد تا نتیجه خوبی از آنها دریافت شود. در حالت کلی از پرکاربردترین نوع کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به نوع پودری و گرانولی اشاره نمود. در برخی از خطوط تولید صنایع غذایی از کربن های گرانولی یا بلاکی و در برخی از پودری است.فاده میشود.



( تولید و ساخت ) های دیگر