تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


یکی از مهم ترین نکات که باید در نظر گرفته شود داشتن کیفیت بالای کربن مخصوصا جهت است.فاده در صنایع غذایی میباشد به این دلیل که با کربن کم کیفیت آلایندگی و مواد زائد محصولات غذایی را به خوبی نمیتوان از بین برد . در ادامه لیستی از کاربرد های کربن اکتیو خوراکی را برایتان با توضیح لازم آورده ایم

کربن اکتیو (فعال) یا زغال فعال (activated carbon) یکی از مواد پرکاربرد در صنعت تصفیه آب است. که بیشتر به دو صورت پودری و گرانول (دانه ای) تولید می شود و برای جدا سازی رنگ و بو و مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و نیز در تسویه آکواریوم و است.خر و تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیز برای پاکسازی پوست و دندان است.فاده می شود.

کربن فعال یا زغال فعال نوعی از کربن است. که دارای حفره های کوچک با مقدار حجم پایین می باشد که سطح در دسترس برای جذب و واکنش های شیمیایی را افزایش می دهد. به دلیل وجو این حفرات ریز، گرم از آن دارای سطحی به اندازه بیش از متر مربع است.. به دلیل این نوع سطح بالا، مقدار جاذب زغال فعال نیز بالا می باشد. انواع آن در کربن اکتیو پودری، زغال فعال گرانولی، کربن بلک دانه ای و زغال اکتیو بافته شده با کاربردهای گوناگون در بازار موجود است.. برای تولید کربن فعال از موادی چون زغال سنگ، پوسته نارگیل، پوسته گردو و &#; است.فاده می کنند.



( تولید و ساخت ) های دیگر