تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در شهریار

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.


از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.

در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

شرکت سیلیس همدان با قریب به سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس در است.ان تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی ما افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است. .



( تولید و ساخت ) های دیگر