فروش کربن اکتیو خوراکی در غرب تهران

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله آزادشهر یا شهرک سرو آزاد، نام یکی از محله‌های منطقه تهران است. که با وجود نداشتن قدمت زیاد، کم کم در مسیر رشد شهری قرار گرفته است. و در حال جلب کردن توجهات به سمت خودش است.. این محله از شمال تا جنوب با بزرگراه همت و بعد آزادراه تهران کرج محدود شده است.؛ اما همچنین در شرق آن پارک جنگلی چیتگر و غرب آن باغ گیاه شناسی واقع شده‌اند.

یکی از محله های تازه تاسیس تهران که در  انتهای اتوبان خرازی و همدانی تشکیل شده است.. این محله که در راستای گسترش شهرسازی تهران ایجاد شده به عنوان محله ای دنج و رو به رشد تلقی می شود که دسترسی بسیار خوبی نیز مناطق مختلف تهران دارد. البته این محله را می تواند انتهای غرب تهران به حساب آورد. این محله نیز به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود که بخش شمالی آن به عنوان مروارید شهر یا شهرک دانشگاه شریف نیز شناخته می شود.

اگر به نقشه تهران دقت کرده باشید، متوجه می شوید که بخش غربی شهر تهران، مثلث شکل است.. این مساله شبب شده تا محله ها و مناطق کمتری نسبت به سایر بخش های تهران داشته باشد. جالب است. بدانید که بخش غربی شهر تهران تنها شامل منطقه می شود. مناطق و در بخش غربی شهر تهران قرار دارد و همین منطقه، با وسعت بسیار زیادی که دارند، تمامی بخش غربی شهر تهران را در بر گیرند. این مناطق از محله های بسیار زیادی تشکیل شده اند. در واقع محله های غرب تهران بسیار زیاد و متعدد می باشد و برای آشنایی بهتر با آن ها این محله ها را به تفکیک مناطق بیان کرده ایم. 


گلوکز، ساکاروز و فروکتوز از مهم ترین مواد شیرین کننده می باشند که در صنایع غذایی مورد است.فاده قرار میگیرند. برای تصفیه این مواد از کربن فعال های پودری و گرانولی است.فاده میشود. کربن فعال های مورد است.فاده در این صنعت قادر به بهبود رنگ این مواد بوده و با حذف سایر مواد اضافه موجود در آنها کیفیت را تا حد زیادی افزایش می دهند.

اولین بار و بطور رسمی در سال میلادی اولین صافی ذغالی برای حذف بو و طعم آب بکار رفت و در سال بعد یعنی در سال میلادی در شیکاگو از کربن اکتیو های ابتدایی که بیشتر شبیه صافی های ذغالی بودند، برای حذف کلر آب آشامیدنی است.فاده شد. همچنین در همان سال در کشور آلمان نیز بوسیله همین مواد برای حذف فنل آب رودخانه است.فاده شد.

همانطور که بالاتر مشاهده کردید ، کربن اکتیو یکی از پرکاربرد ترین ماده های دنیا میباشد که در این مطلب فقط به گوشه ای از آن اشاره شد . همچنین از کربن فعال خوراکی در تمامی محصولات غذایی و نوشیدنی ای که در قفسه های هاپرمارکت ها و سوپرمارکت ها مشاهده میکنید به نحوی است.فاده شده است. ، این نشانگر اهمیت و بازار فروش بسیار گسترده این محصول میباشد . نکته قابل توجه اینکه در کشور ایران بیشتر از ۸ درصد کربن فعال مصرفی از طریق واردات تامین میشود به همین دلیل راه اندازی خط تولید این محصول یک تصمیم و یک سرمایه گذاری بسیار بهینه و به جا خواهد بود.



( فروش ) های دیگر