تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در فیروزکوه

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

همین ویژگی باعث بارش سالیانه بسیار زیاد در این منطقه شده و زمین‌های آن را بسیار حاصلخیز می‌کند. به این روستا که بروید، در هر گوشه و کنار آن، باغ‌ها و مزارع سرسبزی می‌بینید که زندگی و نشاط  در آن‌ها جریان دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید، می‌توانید به این روستا بروید و در یکی از کوه‌های انار، گوران، یورد، شریف و یا بزکوه ماجراجویی خود را آغاز کنید.


لازم به ذکر است. که میزان سطح کیفی زغال فعال در صنعت غذایی بسیار مهم است. و است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی ها را از محصولات خوراکی حذف کند. در ادامه شما را با کاربردهای این ماده در صنعت غذایی و نوشیدنی آشنا می کنیم.

کربن اکتیوهایی که در صنایع غذایی کاربرد دارند، با آنچه برای سایر صنایع است.فاده میشوند از نظر شکل ممکن است. متفاوت باشند. علاوه بر شکل ظاهری، درجه خلوص و کیفیت نیز در آنها اهمیت بسیار زیادی داشته و باید در بالاترین سطح باشد تا نتیجه خوبی از آنها دریافت شود. در حالت کلی از پرکاربردترین نوع کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به نوع پودری و گرانولی اشاره نمود. در برخی از خطوط تولید صنایع غذایی از کربن های گرانولی یا بلاکی و در برخی از پودری است.فاده میشود.

کربن فعال میله ای که به نام کربن اکتیو مدادی نیز شناخته می شود، شکلی است.وانه ای دارد. این مدل کربن فعال اکسترودد یا است.وانه ای کمترین میزان غبار، قدرت مکانیکی بسیار بالا و افت فشار بسیار پایینی دارد که موجب می شود بیشترین کارایی را داشته باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر