فروش کربن اکتیو خوراکی در قرچک

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


شرکت فراب تدبیر تصفیه از شرکتهای تخصصی در زمینه مشاوره و اجرای سیستم های تصفیۀ آب و فاضلاب در ایران است. که به پشتوانه سالها تجربه و تحقیق و به پاس همکاری با مهندسین و کارشناسان این حوزه و به کار گیری ماشین آلات پیشرفته توانسته در بسیاری از پروژه های بزرگ و کوچک داخلی و برون مرزی نقش مهمی ایفا کند و اکنون یکی از قدیمی ترین و بزرگترین واحدهای تولید کننده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب کشور است..

برای تهیه آب میوه از زغال فعال به عنوان یک ماده برای رنگ زدایی است.فاده می کنند که محصولات با سری های مختلف برای رنگ های روشن و تیره مفید هستند. همچنین از آن ها برای بوزدایی و حذف پاتولین است.فاده می کنند. قندها که از مواد اصلی ساخت نوشیدنی ها هستند، قندهای مانند فروکتوز و لاکتوز را پیش از است.فاده باید خالص سازی کرد. از این رو از کربن فعال برای تهیه ی نوشیدنی ها و برای رنگ زدایی از محلول های قندی مورد است.فاده قرار می دهند.

امروزه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی بسیار مشهود است.. به طور کلی مزه و رنگ نامناسب در غذا و نوشیدنی باید حذف شود و ناخالصی های آن باید رفع گردد. کربن فعال خوراکی یک ماده موثر برای حرف این نوع اضافات است.. کربن اکتیو نوریت و گرانول به دلیل داشتن منافذ زیاد و سطح متخلخل دارای قابلیت جذب انواع ترکیبات شیمیایی مناسب است.. در حال حاضر تولید کنندگان نوشیدنی، به آب با خلوص بالا نیاز دارند و در نتیجه تامین اب از منابع دیگر نیاز به تصفیه است.. از این رو باید اقدام به خرید کربن فعال از تولید کننده زغال اکتیو کنند. در ادامه این مطلب از



( فروش ) های دیگر