تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


شرکت سیلیس همدان با قریب به سال تجربه موفق حضور در عرصه صنعت کشور وبه عنوان اولین واحد فرآوری سیلیس در است.ان تاسیس گردید. همواره شعار سیلیس همدان، مشتری مداری و صداقت در فروش بوده و در این راستا هدف اصلی ما افزایش کیفی محصول نهایی و عرضه آن با قیمت مناسب و بدون واسطه است. .

امروزه انواع جدیدی از صافی های ذغالی با نام کربن اکتیو تولید شده است. که در مدل معروف میله ای، پودری و گرانوله در بازار عرضه گردیده است.. ذغال های فعال شده بیشتر ناخالصی ها را جذب می کنند و به عبارت دیگر توانایی زیادی در جذب عناصر غیر نجیب دارند.

کربن اکتیو (فعال) یا زغال فعال (activated carbon) یکی از مواد پرکاربرد در صنعت تصفیه آب است. که بیشتر به دو صورت پودری و گرانول (دانه ای) تولید می شود و برای جدا سازی رنگ و بو و مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و نیز در تسویه آکواریوم و است.خر و تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیز برای پاکسازی پوست و دندان است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر