فروش کربن اکتیو خوراکی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در ابتدا توجه به این نکته فوق العاده مهم است. که سطح کیفی کربن اکتیو در صنعت غذایی بسیار مهم است. و به این صورت است. که است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی محصولات خوراکی را از بین ببرد. در ادامه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی و نوشیدنی را معرفی کرده و به توضیح آن می پردازیم.

کربن فعال میله ای که به نام کربن اکتیو مدادی نیز شناخته می شود، شکلی است.وانه ای دارد. این مدل کربن فعال اکسترودد یا است.وانه ای کمترین میزان غبار، قدرت مکانیکی بسیار بالا و افت فشار بسیار پایینی دارد که موجب می شود بیشترین کارایی را داشته باشد.

از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.



( فروش ) های دیگر