تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در ناحیه صنعتی بیجین ری

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


لازم به ذکر است. که میزان سطح کیفی زغال فعال در صنعت غذایی بسیار مهم است. و است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی ها را از محصولات خوراکی حذف کند. در ادامه شما را با کاربردهای این ماده در صنعت غذایی و نوشیدنی آشنا می کنیم.

یکی از متداول ترین کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی است.فاده از ان برای خالص سازی و رنگزدایی شربت نیشکر پیش از کریستالیزه شدن است. تا شکرهای گرانوله شده و سفید رنگ به وجود آید. همچنین از آن برای تولید شکر از نیشکر برای جذب رنگدانه های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرد.

کربن اکتیو (فعال) یا زغال فعال (activated carbon) یکی از مواد پرکاربرد در صنعت تصفیه آب است. که بیشتر به دو صورت پودری و گرانول (دانه ای) تولید می شود و برای جدا سازی رنگ و بو و مزه و کلر آب در کارخانه جات صنایع غذایی و شیمیایی و نیز در تسویه آکواریوم و است.خر و تصفیه آب خانگی و صنعتی و نیز برای پاکسازی پوست و دندان است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر