تولید و ساخت کربن اکتیو خوراکی در ورامین

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مکان‌های طبیعی و بکر شهرستان ورامین، دشت ورامین است.. این دشت در ناحیه کویر مرکزی ایران و در کیلومتری جنوب‌شرقی تهران قرار دارد. دشت ورامین یکی از حاصل‌خیزترین زمین‌های کشاورزی است.ان تهران به حساب می‌آید و بسترگاه کشت بسیاری از سبزیجات و صیفی‌جات پایتخت است.. آب مورد نیاز برای کشاورزی در دشت ورامین از رودخانه‌ جاجرود (یکی از مهم‌ترین رودخانه‌های است.ان تهران) تامین می‌گردد. بازدید از دشت ورامین برای عموم آزاد است. و شما می‌توانید در روزهای آخر هفته به این دشت مراجعه کنید و از طبیعت بی‌نظیر آن لذت ببرید.

مسجد جامع ورامین از قدیمی‌ترین بناهای تاریخی این شهر به شمار می‌رود که قدمت آن به دوران ایلخانی می‌رسد. در زمان سلطان محمد خدابنده، احداث این مسجد جامع آغاز می‌شود و در زمان حکومت ابوسعید بهادر، پسر او به پایان می‌رسد. اوج هنر معماری دوران ایلخانی در این مسجد به وضوح دیده می‌شود و به همین علت از مساجد شاخص ایران است.. این مسجد بنایی مستطیل شکل دارد و از جمله مساجد چهار ایوانی ایران است.. ورودی مسجد در ضلع شمالی قرار دارد و از طریق ایوان‌های شرقی و غربی، به ضلع جنوبی مسجد راه می‌یابد که نمازخانه در آن واقع شده است.. هنر آجرکاری، کاشی‌کاری، گچ‌بری و سوزن‌کاری محراب این بنا از زیباترین نمونه‌های هنر معماری بعد از اسلام در ایران است.. کتیبه‌های سوره جمعه در متن و در حاشیه، کتیبه‌های کوفی از جمله کتیبه‌های تاریخی و باارزش این بنا محسوب می‌شود که دارای انواع طرح‌های اسلیمی و خط‌های عربی، کوفی و فارسی است.. از این مسجد با نام مسجد جمعه ورامین نیز یاد می‌کنند. این اثر تاریخی که در زمان شاهرخ تیموری مرمت و بازسازی شده است. در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است..

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


یکی از مهم ترین نکات که باید در نظر گرفته شود داشتن کیفیت بالای کربن مخصوصا جهت است.فاده در صنایع غذایی میباشد به این دلیل که با کربن کم کیفیت آلایندگی و مواد زائد محصولات غذایی را به خوبی نمیتوان از بین برد . در ادامه لیستی از کاربرد های کربن اکتیو خوراکی را برایتان با توضیح لازم آورده ایم

همانطور که بالاتر مشاهده کردید ، کربن اکتیو یکی از پرکاربرد ترین ماده های دنیا میباشد که در این مطلب فقط به گوشه ای از آن اشاره شد . همچنین از کربن فعال خوراکی در تمامی محصولات غذایی و نوشیدنی ای که در قفسه های هاپرمارکت ها و سوپرمارکت ها مشاهده میکنید به نحوی است.فاده شده است. ، این نشانگر اهمیت و بازار فروش بسیار گسترده این محصول میباشد . نکته قابل توجه اینکه در کشور ایران بیشتر از ۸ درصد کربن فعال مصرفی از طریق واردات تامین میشود به همین دلیل راه اندازی خط تولید این محصول یک تصمیم و یک سرمایه گذاری بسیار بهینه و به جا خواهد بود.

امروزه انواع جدیدی از صافی های ذغالی با نام کربن اکتیو تولید شده است. که در مدل معروف میله ای، پودری و گرانوله در بازار عرضه گردیده است.. ذغال های فعال شده بیشتر ناخالصی ها را جذب می کنند و به عبارت دیگر توانایی زیادی در جذب عناصر غیر نجیب دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر