فروش کربن اکتیو خوراکی در ورامین

 Activated carbon food-1
 Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

تزئینات و کاشی‌کاری‌های هنرمندانه در سراسر این بقعه، نشان می‌دهد که مردم این منطقه به تزئینات و کاشی‌کاری نیز علاقه‌مند بوده‌اند و در آثار و بناهایی که می‌ساختند، هنر را نیز چاشنی کار خود می‌کرده‌اند‌. لوحه کاشی فیروزه‌رنگی که با خطوط کوفی و نسخ برجسته تزئین شده است. و در دیوار خشتی در غرب بقعه‌ قدیمی قرار دارد، گواه این مدعا است.‌.

در این شهرستان عواملی همچون کویر و بادهای غربی نقش زیادی در اقلیم این شهر ایفا می‌کنند. نوع توزیع دما در فصل‌های مختلف سال، نشان‌دهنده‌ است.قرار سنگین حاره‌ای در تابستان و است.قرار بادهای غربی در پی ریزش هوای سرد، در فصل‌های سرد سال است.؛ طبق پارامترهای دمایی، کم‌ترین دما متعلق به دی‌ماه و بیش‌ترین دما متعلق به تیرماه است.‌. بیشترین مقدار رطوبت نیز متعلق به دی‌ماه است. که با میزان /% به ثبت رسیده است.‌. بارندگی در شهر ورامین کم است.؛ به‌گونه‌ای که در تابستان‌ها تقریباً بارشی وجود ندارد و در بقیه‌ فصل‌ها نیز معمولی است.؛ اما بیشترین میزان بارش متعلق به فصل زمستان است.. به سبب قرار گرفتن ورامین بین


در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

یکی از متداول ترین کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی است.فاده از ان برای خالص سازی و رنگزدایی شربت نیشکر پیش از کریستالیزه شدن است. تا شکرهای گرانوله شده و سفید رنگ به وجود آید. همچنین از آن برای تولید شکر از نیشکر برای جذب رنگدانه های گیاهی مورد است.فاده قرار می گیرد.

از دیگر موارد اصلی کاربرد کربن اکتیو در صنایع غذایی می توان به صنعت تولید ماء الشعیر اشاره نمود. است.فاده از کربن فعال خوراکی در روند تولید ماء الشعیر باعث میشود دی اکسید کربن تا حد زیادی کاهش پیدا کند. علاوه براین، رنگ و بوی آن بهبود پیدا نموده و کلرامین نیز حذف میشود. در روند تولید نوشابه و سایر نوشیدنی ها و حتی آب معدنی نیز از این ترکیبات است.فاده شده و رنگ و طعم و بو و همچنین کلر موجود در آب حذف میشود.



( فروش ) های دیگر