فروش کربن اکتیو خوراکی در چهاردانگه

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

امروزه انواع جدیدی از صافی های ذغالی با نام کربن اکتیو تولید شده است. که در مدل معروف میله ای، پودری و گرانوله در بازار عرضه گردیده است.. ذغال های فعال شده بیشتر ناخالصی ها را جذب می کنند و به عبارت دیگر توانایی زیادی در جذب عناصر غیر نجیب دارند.

در ابتدا توجه به این نکته فوق العاده مهم است. که سطح کیفی کربن اکتیو در صنعت غذایی بسیار مهم است. و به این صورت است. که است.فاده از این ماده با سطح کیفی پایین نمی تواند به طور کامل آلایندگی محصولات خوراکی را از بین ببرد. در ادامه کاربرد کربن فعال در صنایع غذایی و نوشیدنی را معرفی کرده و به توضیح آن می پردازیم.



( فروش ) های دیگر