فروش کربن اکتیو خوراکی در چهاردانگه

Activated carbon food-1
Activated carbon food-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


برای تهیه آب میوه از زغال فعال به عنوان یک ماده برای رنگ زدایی است.فاده می کنند که محصولات با سری های مختلف برای رنگ های روشن و تیره مفید هستند. همچنین از آن ها برای بوزدایی و حذف پاتولین است.فاده می کنند. قندها که از مواد اصلی ساخت نوشیدنی ها هستند، قندهای مانند فروکتوز و لاکتوز را پیش از است.فاده باید خالص سازی کرد. از این رو از کربن فعال برای تهیه ی نوشیدنی ها و برای رنگ زدایی از محلول های قندی مورد است.فاده قرار می دهند.

در پروسه تولید روغن های خوراکی مواد مضر زیادی وجود دارند که به شیوه های مختلفی حذف میشوند. از جمله این ترکیبات می توان به PAH اشاره نمود که سمی و بسیار خطرناک است.. کربن فعال های پودری قادرند این ترکیبات را حذف نموده و منجر به بهبود کیفیت روغن شوند.

یکی از مهم ترین نکات که باید در نظر گرفته شود داشتن کیفیت بالای کربن مخصوصا جهت است.فاده در صنایع غذایی میباشد به این دلیل که با کربن کم کیفیت آلایندگی و مواد زائد محصولات غذایی را به خوبی نمیتوان از بین برد . در ادامه لیستی از کاربرد های کربن اکتیو خوراکی را برایتان با توضیح لازم آورده ایم



( فروش ) های دیگر