فروش کربنات استرانسیم در بهارستان

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (


در حال حاضر کربنات است.رانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا است.رانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، است.رانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی است.فاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز است.فاده می شود.

فلز است.رانسيم با توجه به کاربردهاي بسيار وسيع در صنايع به صورت سولفات است.رانسيم در قالب سلستين يکي از منابع معدني عظيم ايران بوده که مقام سوم جهاني را داراست. سلستين به رنگ سفيد و ماخذ نام آن رنگ آبي بعضي از بلورهاي آن بوده و به همراه اين کاني، اغلب باريت (

تولید کننده کربنات است.رانسیوم در ایران شرکت آذر کود است. که به عنوان تنها تولید کننده این محصول در ایران کربنات است.رانسیوم را با خلوص و کیفیت بالا به صورت یک پودر سفید در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این ماده به عنوان یک عنصر حیاتی در تولید شمش روی به کار برده می شود. همچنین برای سرب زدایی در هنگام تولید محصولات الکتریکی نیز است.فاده می شود. علاوه بر این کربنات است.رانسیوم در رنگ های آتش بازی برای ایجاد رنگ قرمز روشن نیز به کار برده می شود.



( فروش ) های دیگر