تولید و ساخت کربنات استرانسیم در بومهن

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت شهر بومهن بر اساس سرشماری سال ایران تقریبا ۵ هزار نفر است.. شهر بومهن بدلیل مجاورت با مراکز صنعتی و نزدیکی با مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها رشد چشمگیری داشته است.. بومهن دارای چندین پارک مانند پارک باغ چنار و پارک بهار و پارک طلاییه است.. بزرگترین مجموعه ورزشی این شهر، مجموعه ورزشی و زمین فوتبال امام رضا (ع) نام دارد. همچنین یکی از مراکز ارتباطات ماهواری ای ایران، در کیلومتری بومهن و در نزدیکی پارک علم و فناوری پردیس قرار گرفته است..

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


از است.رانسیم کربنات در  تولید اکسید و است.ات است.رانسیم، تولید لوازم الکتریکی و رسوب دهی سرب در حوضچه های الکترولیز روی است.فاده می شود.این ماده از مواد ضروری در صنایع تولید شمش روی می باشد که از مواد عمده از این صنعت محسوب می شود.کربنات است.رانسیوم برای سرب زدایی هنگام تولید الکترلیتی روی بکار می‌رود، این ماده با سولفات سرب یک جفت نمک ایزومورف تشکیل داده که قابل جمع آوری است. و به ‌این ترتیب میزان سرب در مجموعه کم می‌شود.استرانسیوم با آلومینیوم مذاب اضافه می‌شود تا برای قالب ریزی قابلیت بیشتری پیدا کند.

کشور ايران دارای ذخاير غني معدني می‌باشد که يکي از آنها معادن سنگ سلستين است.. بر اساس برآورد به عمل آمده، ميزان قطعي اين ذخاير ميليون تن با عيار ۵ تا ۵ درصد سولفات است.رانسيم است.. کل ذخایر جهانی سلستین در حدود میلیون تن برآورد شده است.. سولفات است.رانسيم در صنعت مصرف چنداني ندارد، ولي به صورت کربنات است.رانسيم کاربرد وسيعي از جمله در ساخت لامپ تلويزيون رنگي، صنايع پيرو تکنيک، سراميک سازي، رنگسازي، تصفيه روي و موارد ديگر دارد. در این مقاله به فرایند تولید کربنات است.رانسیم پرداخته می‌شود.

در روش (ب)، توليد کربنات است.رانسيم به روش خاکستر سياه است.، در اين روش ابتدا سلستين را با کک در دماي بالا (حدود تا درجه سلسیوس) احياء نموده، که در نتيجه سولفات است.رانسيم به سولفيد است.رانسيم تبديل شده و با توجه به حلاليت بالاي اين سولفيد در آب گرم و هم چنين نامحلول ماندن بقيه مواد در آب، طي چند مرحله عمليات است.خراج از جامد سولفيد سديم تبديل شده، جدا شده و با اضافه شدن دي اکسيد کربن به محلول حاوي سولفيد است.رانسيم، کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. اطلاعات ترموديناميکي گوياي اين مطلب است.، که عامل موثر در عمل احياء و دستيابي به سولفيد سديم، منوکسيد کربن (CO) بوده و کربن تنها نقش کاتاليست مصرف شونده را ايفاء مي‌کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر