فروش کربنات استرانسیم در جنوب تهران

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

همانگونه که در مقالات پیش از این عنوان نمودیم تهران به چهار بخش اصلی تقسیم می شود که جنوب آن قدیمی ترین و سنتی ترین بافت را به خود اختصاص داده و شامل محله های بسیار مهمی میشود که امروز قصد داریم در وب سایت هومتیک همراه با شما نگاهی به مهم ترین محله های جنوب تهران انداخته و آنها را از نقطه نظرات اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ارزیابی نماییم.


در روش (ب)، توليد کربنات است.رانسيم به روش خاکستر سياه است.، در اين روش ابتدا سلستين را با کک در دماي بالا (حدود تا درجه سلسیوس) احياء نموده، که در نتيجه سولفات است.رانسيم به سولفيد است.رانسيم تبديل شده و با توجه به حلاليت بالاي اين سولفيد در آب گرم و هم چنين نامحلول ماندن بقيه مواد در آب، طي چند مرحله عمليات است.خراج از جامد سولفيد سديم تبديل شده، جدا شده و با اضافه شدن دي اکسيد کربن به محلول حاوي سولفيد است.رانسيم، کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. اطلاعات ترموديناميکي گوياي اين مطلب است.، که عامل موثر در عمل احياء و دستيابي به سولفيد سديم، منوکسيد کربن (CO) بوده و کربن تنها نقش کاتاليست مصرف شونده را ايفاء مي‌کند.

کربنات است.رانسیوم پودری است. که به دو روش طبیعی و مصنوعی تولید می شود و در کاربردهای خاصی است.فاده می شود. این ماده اغلب در تولید وسایل الکترونیکی مانند گیرنده های تلویزیون و برخی از ابررساناها به کار برده می شود. علاوه بر این در تهیه شیشه های رنگی و سنتز نمک های است.رانسیم است.فاده می شود. صنعت سرامیک سازی به وجود این کربنات وابسته است. و از این ماده برای لعاب دادن سرامیک های تولیدی است.فاده می کند. برای خرید این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت های فروش

کربنات است.رانسیوم چینی یک ماده معدنی است. که به صورت جامد پودری شکل که بو و طعم خاصی ندارد تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول با خلوص بالا تهیه شده است. و به دلیل اینکه حاوی کربنات است. دارای ساختار ضعیفی است. و به راحتی با اسیدها واکنش می دهد. این ماده در شرایط عادی پایدار است. و به طور کلی به عنوان یک ماده ایمن شناخته می شود که در آب قابل انحلال نیست و به عنوان نمک کربنات که یک ماده ارزان و جاذب رطوبت است.، فروخته می شود.



( فروش ) های دیگر