فروش کربنات استرانسیم در شهرک صنعتی قرچک

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


سودا اش نام متداول سدیم کربنات بدون آب با کاربرد صنعتی است.. سودا اش یا کربنات سدیم، نمک سدیم اسید کربنیک است.. این &#;ماده در حالت عادی به صورت جامد سفید رنگ می باشد. سدیم کربنات در مقیاس صنعتی از طریق فرایند سولوِی و با است.فاده از آمونیاک، سنگ آهک و نمک تولید می شود. یکی از مهمترین کاربردهای کربنات سدیم است.فاده از این ماده در صنعت تولید شیشه است..

شرکت نمک های است.رانسیم و باریم آسیا (ABASSCO) در این مدت دو خط فراوری را بر روی معادن است.ان سمنان و شهرستان سرخه احداث کرده است. و فراوری کربنات است.رانسیم با خلوص بالا  را در دستور کار خود قرار داده است.. کشور چین نیز در یک سرمایه گذاری مشترک در حال احداث یک خط فراوری در است.ان کهگیلویه و بویر احمد و معادن شهرستان بهمئی است.. همچنین شرکت صنایع پیشرفته رضوی و پارک علم و فناوری است.ان قم نیز طی یک سال گذشته سرمایه‌گذاری هایی جهت فراوری سلستین و تولید کربنات است.رانسیم انجام داده اند.

در حال حاضر کربنات است.رانسیم به عنوان یک ماده رنگی ارزان قیمت در آتش بازی ها مورد است.فاده قرار می گیرد، زیرا است.رانسیوم و نمک های آن باعث ایجاد شعله قرمز می شوند. در پزشکی، است.رانسیوم قبلاً برای درمان اسکیزوفرنی است.فاده می شد. امروزه از این ماده برای معالجه آرتروز و اسکلروز مغزی نیز است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر