فروش کربنات استرانسیم در فیروزکوه

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از نظر ویژگی‌های آب و هوایی و اقلیمی، این شهرستان دارای زمستان سرد و تابستان معتدل و خنک می‌باشد. متوسط بارندگی سالانه سال ۸ در این میلی‌متر بوده و حداکثر بارندگی ساعته / و تعداد روزهای یخبندان روز می‌باشد.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مساعد، و همچنین وجود رودخانه‌ها و منابع آب شیرین در این شهرستان، باغداری رواج زیادی دارد. از محصولات کشاورزی فیروزکوه می‌توان به گندم، جو، بنشن، تره بار، زرد آلو، سیب، گیلاس، گلابی، گردو، انگور و آلبالو اشاره کرد.


متاسفانه چند ماهی هست که در روستای طرود از توابع شهرستان شاهرود افرادی به صورت قاچاق سنگهای ذی قیمت سلستین (srso)را به نامهای سیلیس و&#; بارنامه کرده واز طریق بنادر جنوبی به خارج میفروشند خواهش میکنم حالا که توانایی تبدیل سلفات است.رانسیوم به کربنات است.رانسیوم در ایران وجود دارد به هر نحو که میتوانید از خارج شدن این مواد به صورت خام جلوگیری کنید

کاربرد اصلی این ترکیب شیمیایی تولید شیشه برای لامپها و لوله های کاتدی است. که در تلویزیون های رنگی است.فاده می شود. از آنجا که کربنات است.رانسیم شعاع اتمی نسبتاً بزرگی دارد، می تواند پرتوهای X تولید شده در لوله های کاتدی را جذب کند و همراه با دیگر مواد باعث حذف کامل پرتوهای X می شود.

استرانسیم ماده ای است. که در طبیعت به مقدار بسیار کمی یافت می شود. کانی سلستین عمده ترین سنگی است. که برای تولید تجاری است.رانسیوم است.فاده می شود. این محصول به صورت صنعتی به شکل کربنات است.رانسیوم در محصولات صنعتی است.فاده می شود زیرا این ماده بسیار پایدار است. و دوستدار محیط زیست به شمار می رود. قیمت این ترکیب با توجه به خلوص آن متفاوت است..



( فروش ) های دیگر