تولید و ساخت کربنات استرانسیم در لواسان

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خرید خانه در محله لواسان تهران با توجه به نوع خانه آپارتمان یا ویلایی بودن آن، رویکرد متفاوتی را می‌طلبد. آپارتمان یا ویلا می‌تواند در محله‌های مجتمع مانند و مسکونی قرار داشته باشد. یا حتی در کوچه‌ای کوچک یا تپه‌ای دور افتاده در طبیعت قرار داشته باشد.

روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.


کربنات است.رانسیوم یکی از ترکیبات است.رانسیوم است. که به عنوان پرمصرف ترین ماده حاوی است.رانسیوم بسیار منعطف است. و فاقد مواد سمی است. .به همین دلیل در طیف گسترده ای از صنایع مانند صنعت الکترونیک، متالورژی، تولید مواد شیمیایی و شیشه سازی به کار برده می شود. این ماده که یکی از اجزای اصلی در تولید شمش روی و سرامیک است. اغلب برای است.فاده به همراه

سولفات است.رانسيم به تنهايي مصرف چنداني نداشته، و تنها مقداري در گل حفاري و در فرم عيار بالاي آن در تصفيه الکتريکي روي مصرف مي‌شود. از ديگر مصارف است.رانسیم: در شکل اکسيد است.رانسيم در ساخت لعاب چينيهاي الکتريکي که خود باعث جلوگيري از آبله‌گون شدن و سوراخ شدن لعاب چيني شده و همچنين در توليد صابونها، گريسها، ابريشمهاي مصنوعي و تصفيه شکر، برميد است.رانسيم به عنوان آرام بخش در ساخت دارو، کلريد است.رانسيم در ساخت خمير دندانهاي بي حس کننده، نيترات است.رانسيم در ساخت وسايل آتش زا، پرکلرات است.رانسيم در سوخت راکتها، فلورايد است.رانسيم در ساخت سوپر هاديها، فسفات است.رانسيم در ساخت لامپهاي فلورسانس و تيتانات، است.انات و زيرکونات است.رانسيم به عنوان دي الکتريک سراميکي در خازنها کاربرد داشته، و براي توليد بسياري از ترکيبات است.رانسيم از کربنات است.رانسيم به عنوان ماده فعال پايه است.فاده مي‌شود.

در روش (الف) ابتدا سنگ معدن سلستين را جهت حذف کربنات کلسيم و گچ موجود در آن توسط اسيد کلريدريک و سپس آب شسته، و آنگاه سولفات است.رانسيم جامد تقريبًا خالص را در محلول سودا اش (کربنات سديم) وارد نموده، در تانکهاي مخصوصي ريخته و حرارت مي‌دهند، پس از گذشت مدت زمان لازم فاز محلول را از بقيه جامد جدا نموده و به تانک ديگر حاوي سودا اش انتقال داده و مجددًا حرارت داده و در نهايت دو فاز جامد حاوي رسوب کربنات است.رانسيم ناخالص، و فاز مايع شامل کربنات سديم و سولفات سديم به دست مي‌آيد. پس از جدا سازي رسوب، باقيمانده آن را در اسيد کلريدريک حل نموده و محلول حاصل را که حاوي کلريد است.رانسيم است. به آن کربنات سديم افزوده و رسوب کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. در اين روش توليد به ندرت خلوص محصول به ۵ درصد مي‌رسد. جهت بالاتر بردن خلوص، عمليات فوق ادامه يافته که مسلماً با بالا بردن تعداد مراحل شيميايي قيمت تمام شده محصول فوق العاده بالا خواهد رفت. لذا از اين روش توليد در مواردي که خلوص بالا نياز نباشد مي‌تواند همراه با توجيه اقتصادي مورد است.فاده قرار گيرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر