تولید و ساخت کربنات استرانسیم در چهاردانگه

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


کربنات است.رانسیم با فرمول شیمیایی SrCO یکی از پر کاربرد ترین ترکیبات حاوی است.رانسیوم می باشد. با توجه به قابلیت انعطاف پذیری و طبیعت غیر خطرناک آن، در طیف گسترده ای از کاربردهای الکترونیک، متالورژی، مواد شیمیایی و شیشه مورد است.فاده قرار می گیرد.

تولید کننده کربنات است.رانسیوم در ایران شرکت آذر کود است. که به عنوان تنها تولید کننده این محصول در ایران کربنات است.رانسیوم را با خلوص و کیفیت بالا به صورت یک پودر سفید در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این ماده به عنوان یک عنصر حیاتی در تولید شمش روی به کار برده می شود. همچنین برای سرب زدایی در هنگام تولید محصولات الکتریکی نیز است.فاده می شود. علاوه بر این کربنات است.رانسیوم در رنگ های آتش بازی برای ایجاد رنگ قرمز روشن نیز به کار برده می شود.

کربنات است.رانسیوم پودری است. که به دو روش طبیعی و مصنوعی تولید می شود و در کاربردهای خاصی است.فاده می شود. این ماده اغلب در تولید وسایل الکترونیکی مانند گیرنده های تلویزیون و برخی از ابررساناها به کار برده می شود. علاوه بر این در تهیه شیشه های رنگی و سنتز نمک های است.رانسیم است.فاده می شود. صنعت سرامیک سازی به وجود این کربنات وابسته است. و از این ماده برای لعاب دادن سرامیک های تولیدی است.فاده می کند. برای خرید این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت های فروش



( تولید و ساخت ) های دیگر