فروش کربنات استرانسیوم در اسلامشهر

Strontium carbonate-1
Strontium carbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


در روش (الف) ابتدا سنگ معدن سلستين را جهت حذف کربنات کلسيم و گچ موجود در آن توسط اسيد کلريدريک و سپس آب شسته، و آنگاه سولفات است.رانسيم جامد تقريبًا خالص را در محلول سودا اش (کربنات سديم) وارد نموده، در تانکهاي مخصوصي ريخته و حرارت مي‌دهند، پس از گذشت مدت زمان لازم فاز محلول را از بقيه جامد جدا نموده و به تانک ديگر حاوي سودا اش انتقال داده و مجددًا حرارت داده و در نهايت دو فاز جامد حاوي رسوب کربنات است.رانسيم ناخالص، و فاز مايع شامل کربنات سديم و سولفات سديم به دست مي‌آيد. پس از جدا سازي رسوب، باقيمانده آن را در اسيد کلريدريک حل نموده و محلول حاصل را که حاوي کلريد است.رانسيم است. به آن کربنات سديم افزوده و رسوب کربنات است.رانسيم حاصل مي‌گردد. در اين روش توليد به ندرت خلوص محصول به ۵ درصد مي‌رسد. جهت بالاتر بردن خلوص، عمليات فوق ادامه يافته که مسلماً با بالا بردن تعداد مراحل شيميايي قيمت تمام شده محصول فوق العاده بالا خواهد رفت. لذا از اين روش توليد در مواردي که خلوص بالا نياز نباشد مي‌تواند همراه با توجيه اقتصادي مورد است.فاده قرار گيرد.

کربنات است.رانسیم با فرمول شیمیایی SrCO یکی از پر کاربرد ترین ترکیبات حاوی است.رانسیوم می باشد. با توجه به قابلیت انعطاف پذیری و طبیعت غیر خطرناک آن، در طیف گسترده ای از کاربردهای الکترونیک، متالورژی، مواد شیمیایی و شیشه مورد است.فاده قرار می گیرد.

استرانسیوم است.ات ماده ای است. با خلوص حدود % و به صورت یک پودر کریستالی که برای کاربردهای خاصی است.فاده می شود. این محصول که دارای خلوص بالایی از ماده است.رانسیوم است. به عنوان معرف شیمیایی و برای تولید محصولات نمک حاوی است.رانسیوم در درجات بالابه کاربرده می شود. این ماده به وسیله کربنات است.رانسیوم ساخته می شود بنابراین به عنوان یکی از مشتقات حاوی است.رانسیم به بازار عرضه می شود.



( فروش ) های دیگر